Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termékek Menü

Szállítási módok

Rendelés bruttó összértéke 1 - 6.999 Ft 7.000 - 15.999 Ft 16.000 - 24.999 Ft 25.000 Ft felett
Személyes átvétel (Reflexshop telephelyeken) ingyenes ingyenes ingyenes ingyenes
GLS futárszolgálat - házhozszállítás 1.590 Ft 1.490 Ft 1.390 Ft ingyenes
GLS csomagautomata 1.190 Ft 990 Ft 890 Ft ingyenes
GLS csomagpont 1.290 Ft 1.190 Ft 990 Ft ingyenes
MPL futárszolgálat - házhozszállítás 1.490 Ft 1.390 Ft 1.290 Ft ingyenes
MPL csomagautomata 1.290 Ft 1.090 Ft 990 Ft ingyenes
MPL postapont 1.390 Ft 1.290 Ft 1.090 Ft ingyenes
MPL postán maradó 1.390 Ft 1.290 Ft 1.090 Ft ingyenes

Oldalunkon többféle szállítási mód közül választhatsz:

  • GLS futárszolgálat
    A csomagot a GLS futárszolgálatnak történő átadásától számított 24 órán belül, a cég kiszállítja rendelésed. 
  • GLS CsomagPont
    A csomagot a feladástól számított 1-5 napon belül átveheted a rendelésed leadásánál kiválasztott GLS csomagponton. 
  • Személyes átvétel pesti szaküzletünkben
    Címünk 1067 Budapest, Eötvös utca 39. (Eötvös-Szondi sarok. Bejárat a Szondi utca felől). Személyes átvétel esetén kérünk várd meg, amíg kollégáink telefonon értesítenek! Ellenkező esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék átvehető lesz amikor befáradsz érte.. Személyes átvétel esetén természetesen nincs szállítási költség.
  • Személyes átvétel budai szaküzletünkben
    Címünk 1027 Budapest, Horvát utca 1-3. Személyes átvétel esetén kérünk várd meg, amíg kollégáink telefonon értesítenek! Ellenkező esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék átvehető lesz amikor befáradsz érte. Személyes átvétel esetén természetesen nincs szállítási költség.
  • Személyes átvétel debreceni irodánkban
    Irodánk címe: 4034 Debrecen, Vágóhíd utca 4/b. I. em. / 213-as ajtó. Személyes átvételre csak előzetes telefonos visszaigazolás után van lehetőség. Amennyiben a termék raktáron van, egy héten belül át tudod venni a debreceni irodánkban a rendelésedet. A termék érkezéséről minden esetben értesítünk telefonon. Ha esetleg nem várod meg a telefonos egyeztetést, nem tudjuk garantálni, hogy terméked átveheted irodánkban. Debreceni személyes átvétel esetén természetesen nincs szállítási költség.

Kiszállítás GLS futárszolgálattal



Rendelésed állapotáról folyamatosan értesítünk e-mailen keresztül. A GLS futárszolgálat a csomag feladásától számított 24 órán belül szállítja ki a termékeket.

A csomag útját a csomagszám segítségével interneten is nyomon lehet követni a következő oldalon: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
A csomagszámot elkérheted ügyfélszolgálatunktól is. Elérhetőségünk:
(+36 1 / 773 3600, webshop@reflexshop.hu)

Webáruházunk a feladást követően értesítést küld e-mailben, ezért kérjük, hogy működő elérhetőséget adj meg, lehetőleg olyat, amit sűrűn nézel!

A futárnál lehetőség van utánvétes fizetésre is, a csomag átadásakor. Ebbe az esetben készpénzes, és bankkártyás fizetésre is lehetőség van.
Ha nem az átvételkor szeretnél fizetni, akkor az online bankkártyás fizetést javasoljuk, melyet a megrendelés leadásakor tudsz rögzíteni.
Kártyaelfogadó partnerünk az MKB Bank Zrt. ahol a következő típusokat használatára van lehetőség:

 

 

Gyakran ismételt kérdések GLS futárszolgálat esetében

 

Mikor történik a kiszállítás?
A GLS futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat. Kiszállítás reggelén e-mail és SMS értesítést kapsz benne a csomagszámmal és a kézbesítés időpontjának 3 órás intervallumáról. A megadott információk alapján lehetőséged van megváltoztatni a kiszállítás időpontját és a szállítási címet.

Meg tudok-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 12:53 perc)
Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy Te vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegye a csomagot, hosszabb (legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethetsz a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.

Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?
Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem vagy otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládádban, ajtódon hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot, és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás.

Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?
Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind a Te, mind a futár dolgát, akkor ne tartsd magadban! Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengőd, esetleg máshol van a bejárat?
Hova érdemes ezt írnod? Amikor leadod a megrendelésed a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban, tudsz szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információd van, akkor kérjük, hogy ide írd be.

Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?
Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre "vaktában" nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog.

GLS CsomagPontba történő kiszállítás

 

Hogyan működik a GLS CsomagPont?
Ha a GLS CsomagPontba történő szállítási módot választod, több, mint 270 településen jelen lévő 650 GLS CsomagPont közül választhatod a számodra legmegfelelőbbet. A CsomagPontok többnyire frekventált helyen találhatóak, benzinkutakon, bevásárlóközpontokban. A csomagod a feladást követő 24 órán belül kézbesítjük is az általad választott CsomagPontra, melyről SMS-t küldönk számodra az általad megadott telefonszámra. 

Mikor van nyitva a CsomagPont?
A CsomagPontok többségben 10:00 és este 20:00 között vannak nyitva. Egy legördülő listából választhatod ki, hogy melyik a hozzád legközelebb eső. Majd a kiválasztott csomagpont oldalán tudod megnézni a pontos nyitva tartást.

Mikor mehetek a csomagért?
A GLS SMS-ben fog tájékoztatni, ha megérkezett a csomagod a kiválasztott CsomagPontba. Értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átveheted a küldeményt figyelembe véve a kiválasztott CsomagPont nyitvatartási idejét. A küldeményt személyazonosságot igazoló okmány felmutatásával tudod átvenni a csomagszámra hivatkozva. Amennyiben a 3. munkanapon sem vetted át a csomagod, ismételten SMS értesítést küldünk, hogy figyelmeztessünk. A CsomagPontba maximum 40 kg súlyú csomagot tudunk szállítani. Több átvevő is megadható a csomagon. 

Hogyan fizethetek a CsomagPontban?
Az utánvétes csomagoknál csak készpénzes fizetési módra van lehetőség a CsomagPonton.

Személyes átvétel Pesten

 

Személyes átvétel esetén nincs semmilyen extra- vagy rejtett költség!
Fontos, hogy a megrendelt terméket csak akkor tudod átvenni a szaküzletünkben, ha ügyfélszolgálatunk előzőleg visszaigazolta a megrendelésed elkészültét. Más esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék elérhető és átvehető lesz, amikor befáradsz érte.
A személyes átvétel esetén lehetőség van bankkártyás fizetésre is. Az általunk elfogadott kártyák:

 

Címünk: Reflexshop - Pest
1067 Budapest, Eötvös utca 39.
(Eötvös-Szondi sarok, Bejárat a Szondi utca felől)
Latitude : 47.50875 (47°30′31.507″N)
Longitude : 19.06098 (19°03′39.524″E)

Telefon: +36 1 269 0941

Nyitvatartás:
Hétfő-Péntek: 10:00 - 20:00
Szombat: 10:00 - 14:00

Az esetleges ünnepi nyitvatartásokért tekintsd meg a Szaküzleteink menüpontot!

 

 

 

Személyes átvétel Budán

 

Személyes átvétel esetén nincs semmilyen extra- vagy rejtett költség!
Fontos, hogy a megrendelt terméket csak akkor tudod átvenni a szaküzletünkben, ha ügyfélszolgálatunk előzőleg visszaigazolta a megrendelésed elkészültét. Más esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék elérhető és átvehető lesz, amikor befáradsz érte.
A személyes átvétel esetén lehetőség van bankkártyás fizetésre is. Az általunk elfogadott kártyák:

 

Címünk: Reflexshop - Buda
1027 Budapest, Horvát utca 1-3.
Latitude : 47°30.606' (N 47°30'36.382")
Longitude : 19°02.088' (E 19°2'05.339")

Telefon: +36 1 783 9570

Nyitvatartás:
Hétfő-Péntek: 10:00 - 20:00
Szombat: 10:00 - 14:00

Az esetleges ünnepi nyitvatartásokért tekintsd meg a Szaküzleteink menüpontot!

 

 

 

Személyes átvétel Debrecenben

 

Debreceni irodánkban csak előzetes rendelés vehető át, minden esetben csak a telefonos illetve e-mail értesítés után.

Személyes átvétel esetén nincs semmilyen extra- vagy rejtett költség!

Amennyiben a megrendelt termék raktáron van, egy héten belül megérkezik a debreceni irodába. Ahogy megérkezik hozzánk telefonon értesítünk, hogy össze lett készítve megrendelésed és átvehető a termék.
A megrendelt terméket csak ügyfélszolgálatunk visszaigazolása után tudod átvenni az irodában. Ellenkező esetben nem tudjuk garantálni, hogy a elérhető, átvehető lesz amikor befáradsz érte.
A személyes átvétel esetén a következő típusú bankkártyákkal is fizethetsz:

Címünk: Reflexshop Kft. iroda
4028 Debrecen, Sámsoni út 16/A

Fontos!
Debreceni címünk egy iroda. A termékek megtekintésére, kipróbálására és azonnali vásárlásra nincs lehetőség.

Telefon: +36 1 / 773 3600

E-mail: ugyfelszolgalat@reflexshop.hu

Nyitvatartás:
Hétfő - Péntek: 09:00 - 17:00-ig